måndag 3 maj 2010

NU KÖR VI !!!!!! :)
 
1) Förberedelser!!
I morgon tisdagen den 4 maj har vi samling vid Schillerskagymnasietsshuvudentre klockan 14:00, alla förväntas närvara. (Kan ni inte närvara under tisdagen förväntar jag mig att ni har allt klart till onsdagen.)
 
14:15 invigs kulturdagarna och vi är med på invigningen för att få en bild av eleverna samt vad kulturdgarana har att erbjuda. Här ges ni möjlighet att se den tilldelade salen och iordningställa bord och stolar. Material samlas in under förmiddagen och finns tillgängligt i salarna.
 
Till er som använder projektor är det bra om ni tar med datorer för att se så att allt fungerar med er planering. Har ni exempelvis en mac är det viktigt med egen adapter.
 
2) Dagen då det gäller!!!
Onsdagen den 5 maj är det samling klockan prick 08.00 utanför schillerskagymnasiets- huvudentre.
Vi har då ett inledande möte och ni får elevlistor samt eventuella tankar kan redas ut. Här förväntar jag mig att ni är relativt självgående och hittar till era salar. Kom i tid! :)
 
Första lektionen startar klockan 09:00 - 11: 30
Andra lektionen startar klockan 13:00 - 15.30
 
3) 16:00 Samlas vi i sal 412 som ligger på 4 våningen där vi gör en utvärdering av dagen.
 
Jag tackar för alla bra lektionsförslag :) och väntar med spänning in onsdagen och dagen G!
Under dagen kommer jag att finnas tillhands och hjälpa er! Så oroa er inte, kom hit och kör! Ni är bäst!!
 
Vi ses på tisdag!
Allt gott / Malin


Ladda ner världens mest använda webbläsare nu. Ta med dig Hotmail i mobilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar